بسم الله الرحمن الرحیم

????????????????????????????????????????????

در یازدهمین روز از آذرماه ۱۳۹۸ سال رونق تولید اتفاق افتاد :

سفری کوتاه و نوید بخش به شهر نصراباد برای رونق تولید و افزایش خدمات و امکانات 

 ????????????????????????????????????????

 با پیگیری و هماهنگی انجام شده توسط حضرت حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده محترم مردم شهید پرور شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به همراه معاونان و کارشناسان خود در شهر نصرآباد حاضر شدند و به اتفاق حجت الاسلام سالک. شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نصراباد از مجتمع بزرگ دامپروری عشایر جرقویه که عملیات احداث ان اغاز شده. تعدادی از مزارع و چاه های کشاورزی که امکان احداث گلخانه در انها وجود دارد. کوره های تولید گچ و محل احداث شهرک نساجی و  جایگاه CNG بازدید میدانی به عمل اورده و سپس در جلسه ای که در محل شهرداری تشکیل شد مشکلات موجود و راهکارهای مطلوب برای رفع مشکل گاز رسانی مطرح و مقرر گردید شرکت گاز ظرف یکی دو ماه آینده پیگیری و اقدامات لازم برای احداث ایستگاه گاز و فراهم کردن زمینه گازرسانی به شهر نصرآباد جهت احداث جایگاه CNG و همچنین گازرسانی به مجتمع بزرگ دامپروری عشایر . کوره های گچی و مزارع کشاورزی برای احداث گلخانه و همچنین شهرک نساجی و انجام دهد و به منظور پیگیری تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه با هماهنگی و مکاتبه حجت الاسلام و المسلمین سالک پیگیری‌های لازم در تهران صورت گیرد.

????????????????????????????????

 در این جلسه حجت‌الاسلام سالک گفت : من برای آب و نان  به اینجا نیامده ام بلکه برای خدمت‌رسانی به مردم محروم این منطقه آمده ام و انتظار می رود مسؤولان شرکت گاز نهایت همکاری را با مردم و مسؤولان شهر نصراباد برای رفع مشکلات موجود داشته باشند تا زمینه اشتغال و تولید و خدمت بیشتر به مردم شریف این شهر و  این منطقه فراهم شود.ِ

????????????????????

 این نماینده مجلس همچنین در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته برای احداث بند خاکی نصراباد گفت : الحمدلله با پیگیری‌هایی که صورت گرفت و اعتباری که تأمین شد این سد احداث گردید و امیدواریم با بارش‌های نافع و رحمت الهی سد پر آب شود و مردم نصراباد و جرقویه از آن بهره مند شوند.

????????????????

 نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این سفر همچنین از باغ و کانون بانوان نصراباد و مدرسه در حال احداث برکت بازدید کرد و بر ضرورت تامین امکانات مورد نیاز جهت تقویت کانون بانوان شهر نصرآباد تاکید کرد.

احداث ,نصراباد ,مردم ,تولید ,سالک ,نصرآباد ,برای احداث ,شورای اسلامی ,شهرک نساجی ,مشکلات موجود ,کانون بانوان ,بزرگ دامپروری عشایر ,مجلس شورای اس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب بیت کوین رایگان BOOM Studio Tabriz الف آموز قصه هر چی بخوای هست املاک باران 2020